.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فلاح در جلسه شورای اداری مرکز استان :
فرماندار ساری ابقاء شد
شمال نیوز: برای جابه‌جایی مدیران و فرمانداران گذشته، هیچ مشاوره‌ای را نخواهم پذیرفت و مدیران توانمند و باتجربه به کارشان ادامه خواهند داد.

 شمال نیوز: استاندار مازندران با بیان اینکه فرماندار ساری از مدیران توانمند بوده و از وی رضایت کامل دارم، گفت: فرماندار فعلی ساری ابقا شد و جابه‌جا نمی‌شود.

به گزارش تسنیم، ربیع فلاح جلودار عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری اظهار داشت: در سال گذشته هزار میلیارد تومان در حوزه گردشگری در مازندران سرمایه‌گذاری شد.

وی با بیان اینکه شهرداری ساری تلاش‌های زیادی برای توسعه و عمران شهر ساری انجام داده است، افزود: متاسفانه بافت شهر ساری فرسوده بوده که باید نوسازی شود.

فلاح به ظرفیت‌های کشاورزی و دامپروری در استان اشاره و خاطرنشان کرد: 13 هزار مهندس کشاوررزی در مازندران وجود دارد که می‌توان از دانش آنها برای خودکفایی در زمینه کشاورزی استفاده کرد.

استاندار مازندران از اجرای طرح پرورش ماهی در قفس خبر داد و گفت: 500 پروژه پرورش ماهی در قفس سال 94 در دریای مازندران انجام می‌شود.

وی، با بیان اینکه تمام محصولات کشاورزی مازندران، قابلیت صادرات به کشور روسیه را دارد، افزود: صادرات محصولات کشاورزی می‌تواند زمینه رشد و توسعه افتصادی استان را فراهم کند.

استاندار مازندران با تمجید از عملکر فرماندار ساری در دولت تدبیر و امید، افزود: برای جابه‌جایی مدیران و فرمانداران گذشته، هیچ مشاوره‌ای را نخواهم پذیرفت و مدیران توانمند و باتجربه به کارشان ادامه خواهند داد.

فلاح از اختصاص هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار استان در سال 94 خبر داد و گفت: این اعتبار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 35 درصد افزایش داشت.

وی با بیان اینکه مازندران رتبه نخست در حوزه امنیتی داشته و هیچ مشکل سیاسی در استان وجود ندارد، افزود: برای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در استان با همه نمایندگان مجلس مازندران همگام هستم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خسرو 30 فروردين 1394
اميدواريم با ابقاى اين مدير پر تلاش شاهد پيشرفت اساسى باشيم
محسن 31 فروردين 1394
اقاى واحدى نمونه يك مدير ولايتى و قدرتمند
مازيار 31 فروردين 1394
اقاى واحدى تبريك ميگم ، براتون ارزوى موفقيت دارم
نا شناس 31 فروردين 1394
باسلام : آقاي فلاح فقط مشاوره آقاي طبرسي رو پذيرفت كه واحدي رو فرزند معنوي خودشان مي دانند.
حميد 31 فروردين 1394
حاج جواد تبريك ، دوست داريم مرد بزرگ
طاها 31 فروردين 1394
مرسى از استاندار با اين تصميم خوبش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.377 seconds.